VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u bezorgd wordt, streven we er altijd naar om het bestelde product direct voor u in te pakken en naar u toe te sturen. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst.

Het aanpassen van het bezorgadres of de verzendmethode is dan ook niet meer mogelijk. We raden u aan om bij het plaatsen van uw bestelling zorgvuldig alle gegevens te controleren om eventuele ongemakken te voorkomen.

Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Zodra u een bestelling heeft geplaatst, doen we ons uiterste best om direct te verpakken en te verzenden. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Echter, als u toch niet tevreden bent met het ontvangen artikel, kunt u het binnen 30 dagen retourneren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug.

BETALEN

U kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank
  • Achteraf betalen met Klarna: U maakt dan uw betaling binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling
  • Creditcard: wij accepteren VISAcard, MASTERcard en AMERICAN express
  • Bancontact & KBC/ CBC

Bij het plaatsen van uw bestelling, verplicht u zich tot betaling van uw bestelling.

Als uw kortingscode niet werkt, let dan op de volgende punten:

  • U kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken. Sommige kortingscodes zijn beperkt tot éénmalig gebruik per klant;
  • De voorwaarden, voor het gebruik van een kortingscode, kunnen variëren per kortingscode. Sommige kortingscodes zijn uitsluitend geldig voor bepaalde artikelen of hebben een vervaldatum. Controleer altijd de actievoorwaarden die bij de kortingscode horen die u probeert te gebruiken;
  • Sommige kortingscodes zijn beperkt tot specifieke landen of klantaccounts. Zorg ervoor dat u de kortingscode gebruikt die van toepassing is op uw locatie of account.

Wanneer uw kortingscode voldoet aan bovenstaande criteria, maar nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op, dan helpen wij u graag verder.

VERZENDEN

Bestellingen geplaatst in het weekend, op maandag en dinsdag tot 14.00uur; worden verstuurd op dinsdag. 

Bestellingen geplaatst op dinsdag na 14.00uur, woensdag en donderdag voor 14.00uur; worden verstuurd op donderdag. 

Bestellingen geplaatst op donderdag na 14.00uur en vrijdag voor 14.00uur worden verstuurd op vrijdag.

Normaliter kunt u uw bestelling binnen 24 uur na verzending verwachten.

Uw bestelling wordt vervoerd en geleverd door GLS.

Samples Sets worden vervoerd en geleverd door PostNL. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn; deze kunnen door de brievenbus.

Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Italië.

Wij verzenden GRATIS in Nederland bij bestellingen boven € 50,-. Bij bestellingen onder € 50,- zijn de verzendkosten € 5,-

Wij verzenden GRATIS naar België bij bestellingen boven € 75,-. Bij bestellingen onder € 75,- zijn de verzendkosten € 10,-

De verzendkosten voor landen anders dan Nederland en België, worden berekend bij de checkout.

Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.

De meeste bestellingen worden doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. In sommige gevallen kan het iets langer duren, maar we vragen om geduld.

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een track en trace code van GLS of PostNL zodat u zelf de status en locatie van uw bestelling in de gaten kunt houden. Als u u zorgen maakt over de bezorging, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen!

Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een e-mail van GLS of PostNL met instructies over hoe u uw bestelling kunt volgen.

Als u wijzigingen wilt aanbrengen, dient u dit rechtstreeks via GLS of PostNL te doen, omdat wij geen controle meer hebben over de levering nadat de bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Indien u niet thuis bent wanneer uw bestelling arriveert, zal GLS een bericht achterlaten en zal uw pakket veelal bij buren worden bezorgd.

Mocht dit niet lukken, dan zal GLS u informeren over hoe en waar u uw bestelling kunt ophalen. Wacht u niet te lang met het ophalen van uw bestelling. Als de bestelling niet binnen de door GLS gestelde termijn wordt opgehaald, wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn. Afhankelijk van de omstandigheden zal uw aankoop (exclusief verzendkosten) worden terugbetaald.

RETOURNEREN - RUILEN

Vul het retourformulier in en voeg als opmerking het product toe dat u wilt ontvangen. Stuur uw bestelling terug. U dient hierbij zelf de retourkosten te betalen. Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen we het gewenste product kosteloos naar u toe.

Houdt u er rekening mee dat we, vanwege mogelijke gezondheidsrisico's en hygiëne, alleen producten retour nemen waarvan de verzegeling van de verpakking nog intact is.

Wij behouden ons het recht voor om producten waarvan de verzegeling is verbroken, op uw kosten aan u terug te sturen.

Met uitzondering van defecte goederen dekken wij niet de kosten voor het retourneren van een product naar ons.

We raden aan het product via een aangetekende bezorgmethode te verzenden zodat u het altijd kunt volgen. Wij zijn niet aansprakelijk voor geretourneerde producten die nooit ons magazijn bereiken of beschadigd zijn tijdens hun retour.

U dient ervoor te zorgen dat het pakket voorzien is van een LQ (Limited Quantities) sticker om aan te geven dat het pakket gevaarlijke stoffen (alcohol*) bevat. Ontbreekt deze sticker dan kunt u door de vervoerder aansprakelijk worden gesteld voor het verzenden van gevaarlijke stoffen die niet conform de geldende wet- en regelgeving zijn verpakt. 

* in de ingredientenlijst, die u achterop het product vindt, kunt u zien of een product alcohol bevat. Dit staat aangegeven als ALCOHOL DENAT.

Zodra we het geretourneerde product in ons magazijn hebben ontvangen, wordt er een controle uitgevoerd op basis van de reden vermeld op de retourbon. Na goedkeuring sturen we u een bevestigingsmail en ontvangt u het aankoopbedrag terug.

De terugbetaling wordt automatisch verwerkt via de betaalmethode die u hebt gebruikt bij het plaatsen van uw oorspronkelijke bestelling. Dit proces kan tot maximaal 10 werkdagen duren, afhankelijk van de uitgever van uw betaalmethode.

Houdt u er rekening mee dat we, vanwege mogelijke gezondheidsrisico's en hygiëne, alleen producten retour nemen waarvan de verzegeling van de verpakking nog intact is.

Wij behouden ons het recht voor om producten waarvan de verzegeling is verbroken, op uw kosten aan u terug te sturen.

Terugbetalingen kunnen tot 10 werkdagen duren. Nadat we de terugbetaling hebben goedgekeurd verloopt de uitbetaling via uw individuele betalingsverstrekker. Vanaf dat moment hebben wij geen controle meer over de terugbetaling. Na 10 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons en wij helpen u graag verder.

Als u een defect product heeft ontvangen vragen we u om direct contact met ons op te nemen. Houd deze gegevens bij de hand:

  • het bestelnummer
  • de naam van het defecte product
  • beschrijving van het defect

Defecte producten vervangen wij na onze goedkeuring kosteloos.